10 реальних кейсів, у яких помиляється майже кожен платник ПДВ

Ми, бухгалтери, звикли воювати зі складним: блокування ПН, СЕА, розподіл вхідного ПДВ, бюджетне відшкодування. Годинами розбираємося у заплутаному — і це правильно.
Але є інша пастка. Поки ми зациклені на складному, прості питання лежать на поверхні — і саме в них ми помиляємося найчастіше. Вони не виглядають небезпечними, тому їх не перевіряють двічі. А вони стосуються абсолютно кожного платника ПДВ:
Прямі ефіри 13 та 14 жовтня о 14:00. Після реєстрації отримаєте бонус — «Початкові налаштування ПДВ в БАС».
*Наданий рахунок-фактура (інвойс) є підтвердженням наданих послуг, а також підтвердженням кінцевих розрахунків між Сторонами. Оплата згідно з цим рахунком-фактурою також є підтвердженням того, що Сторони не мають взаємних претензій та не мають наміру направляти рекламації. Відповідно до чинного законодавства та роз’яснення Мінфіну у листі від 16.02.2017 № 31-11410-06-5/4339: «Оформлений належним чином рахунок-фактура (інвойс) може бути підставою для відображення в бухгалтерському обліку господарської операції з постачання товарів, робіт (послуг) без складання акта приймання-передачі тільки у разі його оплати, що підтверджується відповідними документами. Документами, що підтверджують оплату, можуть бути платіжне доручення, розрахунковий чек, касовий чек, розрахункова квитанція, виписка з карткового рахунку, квитанція до прибуткового касового ордера тощо».

Практикуюча бухгалтерка з 1998 року, податкова консультантка, лекторка та авторка навчальних продуктів Податкового блогу Мар'яни Кавин.
Володарка національної премії «ВИБІР бухгалтера 2020» у номінації «Кращий лектор навчальних програм».
13 та 14 жовтня о 14:00. Тоді як годинна консультація зі спеціалістом — від 5 880 грн.